AppStore

AppStore
Try it for FREE!

torsdag 25 november 2010

kärlek o beröm i mängder!

Ojojoj, nu har medie-världen vaknat,
inte sent ty de äro icke syndare.


Det verkar finnas en o annan skarp hjärna där ute som har näsa för guldkornen och vet att haka på det vinnande tåget redan innan det ens börjat rulla :)



Först ut var www.aegik.com med sitt beröm häromdagen:
några highlights:
- "good enough"
- "No flashy graphics or anything…"
- "and its perfect!"
:)  Nejdå, recensionen är kanonsmickrande och vi är förstås jätteglada över berömmet!
Och visst, de borde veta vad de talar om, kolla in apparna som de släppt. .. 


Därefter kommer www.alltommac.se med sin recension
Även här fanns det förstås mängder av beröm som vi är alltför blygsamma för att vältra oss i,
men något som stack ut var:
- "Djuren är söta"
- "väldigt lätt att hantera."
- "fruktbilderna ganska fula"


Den sista är min favorit. Jag hade så galet gärna varit i samma rum som stackars Viktor då han läste detta.
Bilderna är gjorda med kärlek och omsorg, det är huvudsaken.
Lite som Eilert Pilarm jobbar och han är ju, precis som Viktor, älskad av alla :) 





Senaste recensionen är gjord av iPhoneGuiden.se   
som väl kan sammanfattas som minimalistisk  men innehåller ändå godbitar som:
- "stora tydliga bilder som är lätta att urskilja även för den minsta" 




Vi är förstås inte sämre än att vi instämmer i vissa delar av den mariginella kritik som framförts. Håll koll på bloggen så kommer ni snart att få se rafflande info om vad som komma skall.. .


Allt för dig!
/Tommy @ optimates

1 kommentar:

  1. Som jag jobbade med att fotografera dom där frukterna! Fast jag bryr mig inte vad kritikerna säger, jag lever för konsten!

    SvaraRadera